Пошуковий запит: (<.>A=Кубрак Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Дейнега І. О. Регіональні особливості маркетингового забезпечення інноваційної діяльності в аграрному секторі економіки [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега, Н. В. Якубовська, Н. Р. Кубрак // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2009. - Вип. 3. - С. 110-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2009_3_18
|
2. |
Кубрак Н. Р. Перспективи розвитку каналів розподілу сільськогосподарської продукції України [Електронний ресурс] / Н. Р. Кубрак, О. О. Рудик, Н. С. Косар // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2014. - Т. 16, № 1(1). - С. 285-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2014_16_1(1)__44
|
3. |
Кубрак Н. Р. Дистрибуційні рішення у формуванні потенціалу молокопереробних підприємств [Електронний ресурс] / Н. Р. Кубрак // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2014. - Т. 16, № 1(2). - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2014_16_1(2)__5
|
4. |
Кубрак Н. Р. Стратегія еластичності у формуванні конкурентоспроможності молокопереробних підприємств [Електронний ресурс] / Н. Р. Кубрак, З. В. Брода // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2012. - Т. 14, № 1(2). - С. 423-429. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2012_14_1(2)__72 Розроблено теоретико-методичні положення й обгрунтовано практичні рекомендації щодо формування тривалих конкурентних переваг вітчизняних виробників молочної продукції за допомогою стратегії еластичності. Досліджено концепційні ознаки конкурентоспроможності товарів повсякденного попиту, сутнісні засади оцінювання конкурентоспроможності споживчих товарів і на основі узагальнення обгрунтовано концепцію еластичності як нову парадигму конкурентних переваг виробників споживчих товарів повсякденного попиту. Виконано макроаналіз кон'юнктури ринку молочних продуктів в Україні, виявлено його регіональні особливості, ідентифіковано чинники платоспроможного ринкового попиту на молочні продукти та потенціалу продажу їх вітчизняними молокопереробними підприємствами, а також досліджено параметри еластичності ланцюга поставок молочної продукції. Окреслено напрями щодо вдосконалення маркетингових стратегій з позиції підвищення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств, обгрунтовано стратегію інтеграції в ланцюгу поставок молочних продуктів на засадах логістики та викладено типові рішення щодо підвищення технологічної еластичності у виробничих і дистрибуційних процесах.
|
5. |
Кубрак Н. Р. Обгрунтування напрямів створення тривалих конкурентних переваг молокопереробними підприємствами в процесі реалізації стратегії еластичності ланцюга поставок [Електронний ресурс] / Н. Р. Кубрак // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2014. - Т. 16, № 3(5). - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2014_16_3(5)__13
|
6. |
Косар Н. С. Ринкові можливості та загрози молокопереробних підприємств України [Електронний ресурс] / Н. С. Косар, Н. Р. Кубрак // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. Серія : Економічні науки. - 2017. - Т. 19, № 76. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smlnues_2017_19_76_16
|
7. |
Кубрак Н. Р. Біржовий ринок України та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / Н. Р. Кубрак, С. М. Ткач, І. Р. Урбан // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. Серія : Економічні науки. - 2016. - Т. 18, № 2. - С. 84-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smlnues_2016_18_2_18
|
8. |
Кубрак Н. Р. Конкурентні переваги виробників на ринку молокопродуктів України [Електронний ресурс] / Н. Р. Кубрак // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2018. - Вип. 31. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2018_31_20
|
9. |
Косар Н. С. Сутність та основні напрямки маркетингової діяльності теплопостачальних організацій [Електронний ресурс] / Н. С. Косар, У. О. Лаврів, Н. Р. Кубрак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2013. - № 754. - С. 179-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2013_754_27 Розглянуто шляхи та напрямки підвищення ефективності функціонування теплоенергетичних підприємств на засадах маркетингу. Встановлено проблеми, які негативно впливають на надійність теплопостачання населення та економіку України. Обгрунтовано необхідність використання теплопостачальними компаніями різноманітних видів маркетингу: соціально-етичного, маркетингу взаємовідносин, синхромаркетингу, демаркетингу, ремаркетингу, екологічного маркетингу. Проаналізовано конкурентне середовище у сфері теплопостачання, насамперед з боку товарів-замінників. Розглянуто особливості сегментування ринків теплової енергії, прогнозування попиту на неї, реалізації політики демаркетингу, спрямованої на енергозбереження у сфері тепловикористання. Встановлено доцільність покращання діяльності цього типу підприємств з використанням бенчмаркінгу як у сфері теплопостачання, так і обслуговування клієнтів. Надано рекомендації щодо диверсифікації діяльності теплопостачальних підприємств, активізації їх маркетингових комунікацій з використанням реклами та заходів паблісіті.
|
10. |
Кузьо Н. Є. Стратегії розвитку пивоварних компаній в Україні [Електронний ресурс] / Н. Є. Кузьо, Н. С. Косар, Н. Р. Кубрак // Економіка та держава. - 2020. - № 2. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2020_2_22
|